Moje meno je Juraj Tomášek.
Ako to všetko začalo
Po 17 rokoch strávených v Prešove som sa presťahoval naspäť do rodného hniezda, do dedinky poblíž Považskej Bystrice. Našiel som si klasické zamestnanie. Ale ten stereotyp ma unavoval a túžil som získať od života viac.
Zhruba v tom čase ma kamarátka zoznámila s projektom ESSENS. Bol som nadšený, lebo to bola prvá česko - slovenská MLM firma ktorú som poznal.
Ale zároveň mi napadlo: ” Čože? Parfumy? Ja? Chlap? Však o nich nič neviem!”
Predtým som robil 3 zahraničné MLM firmy, ale nebol som veľmi úspešný. Výrobky boli síce kvalitné, ale ľudia mi hovorili, že sú drahé a nenakupovali. Biznis s ESSENS som začal robiť popri zamestnaní. Oslovil som mojich známych a kolegov v práci.
Ohlasy síce boli pozitívne, ale napredoval som veľmi pomaly. Takmer všetky kontakty z minulosti boli po 17 rokoch na východe popretŕhané a ja som sa po pár týždňoch vlastne nemal kam pohnúť, bol som z celej situácie riadne znechutený.
Rozhodnutie
Uvedomoval som si, že keď zostanem len v mojom zamestnaní budem na tom stále rovnako aj o 100 rokov a sieťový marketing poskytuje úžasné možnosti. Napadlo ma jediná možnosť ako sa pohnúť ďalej.
Aj keď neviem o parfumoch takmer nič, pôjdem jednoducho po kanceláriách, obchodíkoch, medzi ľudí a ženy sa predsa v parfumoch vyznajú viac ako ja a budú si vedieť vybrať.
V práci som si vybavil možnosť pracovať po víkendoch, na odpoludňajších zmenách. Takto som mohol byť cez týždeň v teréne. Začiatky boli také, že som niektoré dni bol aj v mínuse .
Ľudia boli milí, ale nepoznali mňa, nepoznali firmu. Aj keď bola ponuka atraktívna, nedôverovali. Ale našli sa aj takí, ktorí nezištne poradili.
Postupne, ako som sa naučil zákazníkov viac počúvať, lepšie reagovať na ich potreby ,obchod začal mohutnieť.
Súčasnosť
Pre registrovaných členov - spotrebiteľov fungujem ako zdroj informácii. Naše vzťahy sú vynikajúce. Denne riešim rôzne situácie ohľadom fungovania spotrebiteľskej siete, objednávok, poradenstva pri výbere a táto práca ma dokonale napĺňa.
Po 2 rokoch budovania spotrebiteľskej siete som dosiahol úroveň 17% . Táto sa u nás považuje za mimoriadne dôležitý medzník, pred stupeň k manažérskym pozíciám.
Uvedomujem si , že za to vďačím aj mojim skvelým kolegyniam, kolegom z našej obchodnej štruktúry.